Teknisk support

Her finner du all informasjon for å få hjelp.

Support

Kassesystem og betalingsterminal

Trenger man hjelp med kassesystem har man vanlig support fra 8-16 og evt vakttelefon fra 16-22 og 10-15 lørdag.
På betalingsterminal er det 24 timers åpen supporttelefon.

Telefon

(+47) 21 53 80 00
Tast 1 for terminal
og 2 for kasse så hjelper vi deg.

Epost

Send oss epost på:
support@tellix.no
Vi svarer deg så fort som mulig!

Opplæringsvideo

Finn opplæringsvideoer o.l.:
Vimeo konto
Youtube konto

FAQ

Her kan du finne svar på ofte stilte spørsmål og vanlige spørsmål.
her

innlogging

Backoffice

Har du kassesystem fra oss, har du fått innloggingsdetaljer – hvis ikke send oss epost på support@tellix.no så sender vi deg info på mail.

Har du glemt hvor du logger inn? Trykk på knappen under!

Backoffice
[bodymovin anim_id="28916" loop="true" autoplay_viewport="true" align="center"]

Se våre

Opplæringsvideo

Anbefalte

Tilleggsavtaler

Bytteserviceavtale på kassesystemet ditt, sørger for at du får ny hardware innen 24t fra du melder inn feilen.
Pris: Kr 2600,- pr år

Vakttelefon er tilgjengelig fra 16-22 på hverdager og 10-15 på lørdager.
Fast abonnement: Kr 299,- pr mnd. (0,- per henvendelse.)
Per henvendelse: Kr 2000,- (For de som ikke har abonnement)

Gi oss tilbakemelding

Hva kan vi gjøre bedre?

MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV

Få med deg nyheter, tilbud, nye funksjoner og nye tjenester ved å melde deg på vårt nyhetsbrev!

Etablert i 1998. Startet som en betydelig aktør innen IT og telefoni. Gikk over til Betalingsterminaler og kassesystemer i 2006. Etter mange erfaringer og flere systemer startet Tellix i 2016 med utvikling av et nytt kasseprogram – ProTouch. 

Kontor

  • Ryensvingen 5, 0680 OSLO
  • +47 21 53 80 00
  • +47 21 53 80 01
  • post@tellix.no
  • support@tellix.no

Samarbeidspartnere

  • VODACOM
  • FINN CLAUSEN
  • VERIFONE
  • IKANO BANK
  • SIEMENS
  • BAMBORA
  • ELAVON

Ⓒ Tellix AS 2020 - All Rights Are Reserved