Service & Support

Telefonsupport hele døgnet – året rundt
Alle terminaler leveres med 24 timers telefonsupport inkludert i prisen.
Kundeservice er åpen 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året for alle Tellix sine kunder. Hit kan du ringe for service ved tekniske problemer med betalingsterminalen. Henvendelser mottas fra brukersteder direkte til Tellix support via telefonnummer 21 53 80 00 og e-postadresse support@tellix.no.

Kundeservice tilbyr:

- Teknisk support
- Feilretting
- Brukerveiledning
- Servicebestillinger
- Formidling av serviceutrykninger

Ved tekniske feil på betalingsterminalen som ikke kan løses over telefon med kundeservice, tilbyr Tellix utvidede serviceelementer for å sikre driftsstabilitet og kvalitative løsninger.

Service på stedet innen 4 timer

For kunder som leier, leaser eller har kjøpt betalingsterminal tilbyr Tellix service på stedet innen 4 timer. Ved teknisk feil som ikke kan løses pr. telefon, vil alle som har tegnet denne serviceavtalen få besøk av en servicetekniker. Ta kontakt for tilbud.

24-timers bytteservice (hverdager)

Tellix tilbyr i tillegg 24-timers bytteservice til kunder som leier, leaser eller har kjøpt betalingsterminal. Ved teknisk feil som ikke kan løses pr. telefon, vil alle som har tegnet bytteserviceavtale få tilsendt en ny terminal innen innen 24 timer (hverdager). Tjenesten er landsdekkende.

Driftsavtale betalingsterminal.

Alle nye terminaler blir i dag levert med obligatorisk driftsavtale. Denne avtalen dekker standard programvarelisene, telefonsupport og 24-timers bytteservice (hverdager)

Fjernsupport

Last ned TeamViewer her