Tilpass

Vx520C 3G/ethernet

VX 520C er en integrerbar betalingsterminal med mobil kommunikasjon.

VX 520C har i tillegg til ethernet (bredbånd) både 3G/GPRS-kommunikasjon og oppladbart batteri, slik at den enkelt kan tas med på messer, gatesalg og lignende. VX 520C kan både brukes som frittstående betalingsterminal og integrert med kasse.

Terminalen er rask og brukervennlig, har en kompakt og ergonomisk utforming og en stor LCD fargeskjerm.

VX 520C er klar for fremtidens betalingsløsninger med leser for kontaktløse kort, og på sikt mulighet for verdiøkende tjenester som lojalitetsløsninger og fordelsprogrammer etter hvert som disse blir tilgjengelige.

Alle Verifones terminaler leveres med paypoint programvare. paypoint programvare er enkel å tilpasse, enkel å lære og enkel å administrere.

Tilgjengelige kommunikasjonsløsninger:
Ethernet
3G/GPRS


Mer info...

Finansiering

VX 520C er en integrerbar betalingsterminal med mobil kommunikasjon.

VX 520C har i tillegg til ethernet (bredbånd) både 3G/GPRS-kommunikasjon og oppladbart batteri, slik at den enkelt kan tas med på messer, gatesalg og lignende. VX 520C kan både brukes som frittstående betalingsterminal og integrert med kasse.

Terminalen er rask og brukervennlig, har en kompakt og ergonomisk utforming og en stor LCD fargeskjerm.

VX 520C er klar for fremtidens betalingsløsninger med leser for kontaktløse kort, og på sikt mulighet for verdiøkende tjenester som lojalitetsløsninger og fordelsprogrammer etter hvert som disse blir tilgjengelige.

Alle Verifones terminaler leveres med paypoint programvare. paypoint programvare er enkel å tilpasse, enkel å lære og enkel å administrere.

Tilgjengelige kommunikasjonsløsninger:
Ethernet
3G/GPRS


Mer info...

Driftsavtale betalingsterminal

Årlige lisenser er pr. Betalingsterminal. Faktureres 1 gang pr. år og er obligatorisk. (velg en) Pris oppgitt er pr. mnd

For 4 timer på stedet service, se egen oversikt og tilgjengelighet)


Driftsavtale

Telefonsupport hele døgnet – året rundt

Alle terminaler leveres med 24 timers telefonsupport inkludert i prisen. Support er åpen 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året for alle Tellix sine kunder. Hit kan du ringe ved tekniske problemer med betalingsterminalen.   Support tilbyr:
  • Teknisk support
  • Feilretting
  • Brukerveiledning
  • Servicebestillinger
  • Formidling av serviceutrykninger

Ved tekniske feil på betalingsterminalen som ikke kan løses over telefon med kundeservice, tilbyr Tellix utvidede serviceelementer for å sikre driftsstabilitet og kvalitative løsninger.


Bytteservice (hverdager)

Bytteservice er inkludert i driftsavtalen.
Bytteservicen gjelder ved feil eller mangler ved betalingsterminal. Om feilen/mangelen ikke skyldes forhold som nevnt i i betingelsene, skal Tellix foreta vederlagsfri reparasjon eller omlevering av betalingsterminal, såfremt feilen/mangelen har betydning for funksjonalitet eller driftsstabilitet for betalingsterminalen.

Ved omlevering skal Tellix ha avsendt bytteterminal innen 24 timer regnet fra første virkedag (mandag til fredag med fratrekk av løpende helligdager) etter mottatt feilmelding. (I Oslo benyttes budbil hvis mulig) Det følger med ferdig frankert returlapp for retur av defekt utstyr.

Det er også mulighet for å komme til vårt kontor for å bytte / reparere mens dere venter.


Mer info...

Kommunikasjon

Tilleggstjenester

Kredittkort